tiistai 26. elokuuta 2014

Naamakirjalle ei kiitos

Olen ajatellut aktivoivani aikoinaan aktivoimani Naamakirja jutun, eli tuon Facebook.
Kun sitä olin tekemässä sain alla olevan kyselyn - en varmaan sitä täysin ymmärtänyt mutta kiitin ei.
Ei pääsyä sähköpostiini.
PS. Käytän harvemmin ja harvemmin Googlen osoitetta. Eli olen siitäkin Multi National jutusta luopumassa. Itselläni on oma domain. Tuo www.stenback-kurre.fi
Ja miksi sellainen?
Pikku serkkuni Pär Stenbäck käytti hyväkseen salaista tietoa kun yksityisille silloinen Hallitus päätti vapauttaa URL jutut. Hän varmisti etukäteen sen että www.stenback.fi tulee hänelle. Ja hän sen sai, kun oli ministeri.

Joten alla tuo "juttu".
Minun sähköpostiosoitteeni ovat MINUN - ei jaettavaksi mihinkään.

Kysyä voi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti