perjantai 16. toukokuuta 2014

Outo viesti oudosta paketista, Saksasta

Olin juuri saapunut Mikkeliin kun sain puhelun kuljetus yhtiötä - kysyttiin että ollaanko kotona.
Juu sanoin, siis eukko ja minä olen tullut juuri Mikkeliin ja lisäsin että olen aika lähellä jossa olette - Mikkelissä. (Kuta kuin kaikki kuljetusalan yrittäjät ovat tietyllä alueella jonka vieressä silloin olin). En ollut. He olivat Savonlinnassa!
OK sanoin ja lopetin puhelun siihen sanomalla että on huippu juttu että saan sen tietokoneen nyt viikonlopuksi... hetken hiljaisuus ja sitten - ei tämä ole varmaan mikään tietokone. Se painaa 200 grammaa.

Mikä se on kysyin ja mistä. Eivät tiedä mitä se on mutta se on lähetetty Saksasta.

En minä ole mitään Saksasta tilannut ja kysyin sitten eukolta oletko tilannut mitään Saksasta - ei ole ja toiseksi, koska minä teen kaikki verkko tilaukset.

Paketin piti tulla iltapäivällä. Viiden jälkeen syötiin, ei kuulunut mitään. Puhuttiin asiasta ja todettiin että jokin rikollinen järjestö tarkistaa meidän kotona olon ja tyhjentävät - ainakin puupajani koneista ja siten talomme. Tarkistan numeron mistä soitettiin ja ilmoitan asiasta Poliisille.

Kello tuli jo kuusi, oltiin juuri aterioitu kun ovikello soi ja siellä on nuori poika paketin kanssa ja pahoittelee että tuli näin myöhään. Piti ajaa Helsinkiin kesken keikan.

JA sitten katsottiin mitä on paketissa - se oli "ISO" - ja kevyt.

Palataan ajassa taakse päin. 
Olin ostanut joskus kevät talvella LIDL liikkeestä Digitaalisen kulmamitan joka ei sitten toiminut ja valitin asiasta. Ottivat ostamani ja lupasivat vaihtaa sen uuteen. Unohdin sitten koko jutun.

Paketissa oli uusi vastaava digitaalinen kulmamitta. Toimiiko se - en tiedä. vielä. Mutta jo on mahtavaa palvelua siltä Sakemannilta! Lähettivät kuriiri postilla uuden kotiovelle!
Juvalle on matkaa sen 30 km ja Mikkeliin sen 40 km. Savonlinnaan reilut 100km.

2 kommenttia:

  1. Onni potki syylingillä ja uudella kulmamitalla.
    Toivotaan, jotta mitta toimii moitteetta.
    Lämpöisiä päiviä ja kukkaloistoa puutarhaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jätän sen suosiolla nk. "timpurin töihin" - toi tarkistan ensin tarkkuusmitalla kulmat :)

      Poista