perjantai 26. huhtikuuta 2013

Uusi palvelu puun muotoilijoille ja ostajille

Olen taas ostamassa uutta puuta, muutamaa sorttia omiin tuotteisiini jossa tilauksessa on tiettyjä vähimmäismäärä ehtoja - hyvään hintaan. 
Ne eivät ole kotimaista tukkitavarasta.

Olin jo aloittamassa pari vuotta sitten puun myynnin, pienissä määrissä harrastelijoille kun kohtasin pienen rakennus rempan seurauksena kahden vuoden uudisrakennus projektin. Joten se jäi siihen.

Nyt olen löytänyt uuden toimittajan - edellinen kun myi minulle vain lahoa tavaraa.
Tämä on myös Lahdesta, Oy Woodim Finland Ltd.

Olen ostanut heiltä tiettyjä jalopuulajeja ja ostan lisää.
Tulen tuomaan niitä esiin myytäväksi, pieniä eriä joita Posti tai Matkahuolto voi kuljettaa perille asiakkaan toivomalla tavalla jalostettuna.

Koko oma valittu, sahattuna ja höylättynä, jopa hiottuna 240 karkeudella rumpuhiomakoneella mittoihin, vaikka rima tavarana 1x1 cm (sopii kynille). Max leveys noin 400 mm.
Jalopuu valikoimia hiottuna 240 karkeudella 2-5-+ mm levyinä liimattuna esimerkiksi kitaran tekoon (leveys noin 400 mm.). Myös asiakkaan omasta puusta tai sopivasta kuusesta jos sitä voi saada.

Seuratkaa sivujani ja tiedot tarkentuvat. Tilauksia otetaan jo vastaan ja voit tietenkin sottaa minulle 040 ja sitten 7053588.

PS. Hinnat ovat todella paljon suurempia mitä tukussa myydään - mutta sieltä ei saa niitä pieniä eriä. Ne saa minulta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti