maanantai 31. elokuuta 2009

"Kirjanpito ohjelmani tukipalvelu" osa 2

Ruttu juttu joka tapahtui aikoinaan, vuoden alussa ja sitä jatketaan nyt, kun aihetta on.

Jatkona edelliseen kirjoitukseeni , alla on sitten maili jonka lähetin tänään Lindorff perintätoimistolle ja cc Hansaworldin toimitusjohatajalle, Stefan Saxbergille.
Tämä on se uusi ketju josta linkin kommentissa mainitsin. Aluksi kirjoittamani meili; perintätoimistolle.

Kiitos alla olevasta mailista,
En ole vastannut siihen - sitä on puitu ihan riittämiin, ja kuten jo sanoin se missä asiaa jatketaan on oikeudessa.

Sain tänään HANSAWORLD Finland palvelusta uuden laskun, 164 €, ajalle 19.9.2009 - 18.09.2010
En ole moista palvelua tinannut, - enkä edes tilaisi!

Olen yrittänyt soittaa heille mutta kaikki linjat ovat alati varattuna.
Asiani heille olisi se että vien kyseisen laskun Poliisille, ellei se peruta ASAP - ja olisin samalla tuonut esille (poliisille) aiemmat jutut, jotka pyytäisin tutkittavaksi.

PS. Se että kirjoitin yhtiön toimitusjohtajalle helmikuussa reklamoiden heidän palveluja, johon sain Helmikuu 19 2009 (Stefan Saxberg) vastauksen ei voi olla MAKSULLINEN ASIA.

Että sellainen

Tuo Hansaworld sai toistamiseen herneet nenääni 2007 lopulla ja etenkin 2008 alussa, joten lopulta otin yhteyden toimitusjohtajaan, Stefan Saxberg'iin. En halunnut ongelmiin verottajan kanssa. Niitä oli ollut jo riittämiin.

Tukipalvelu ohjelmalleni kulminoitui nuoreen tyttöön joka vastasi firman puhelimeen. Hänet oli palkattu puhelinvaihteeseen, vastaamaan puheluihin - ilman muita vaatimuksia osaamiseen. Sitten häntä oli koulutettu tiettyjen kysymysten vastaamiseen kuten Jehovan Todistajia saarnaamaan uskoaan. Kuten se on - kumpikaan ei tiedä siitä mitään mitä puhuvat ja edustavat.

Ne muut joille puhuin - kun onnistuin huijaamaan hänet ja pääsemään nk. paremmalle palvelulle - ottivat varmaan myös herneet nenäänsä kun kehtasin keplotella itseni heidän puheille.
He eivät edes kyenneet vastaamaan kysymykseeni koska heillä ei ollut koulutusta eikä mahdollisuutta avata koneellaan simulaatiota ohjelmaani - joka oli halvempi versio. Sanoin että tuskin sillä on väliä - systeemin tulee olla sama joka tapauksessa. Vastausta kysymykseeni ei tullut meiliini, jonka lupasivat.

Syy yhteyden ottoon oli seuraava: MIten lopetan / päätän kirjanpitovuoden - heidän ohjelmassa.

Ensimmäinen vastaus jonka sain oli - puhelinvaihteen henkilöltä - kun hän sitä kysyi jostain - ole yhteydessä kirjanpito toimistooni!
Totta helvetissä minä tiedän miten tilinpäätös tehdään! Mutta en tiennyt miten se tehdään "TÄLLÄ/heidän" ohjelmalla! Eikä mikään tilitoimisto sitä voisi tietää elleivät käytä kyseistä ohjelmaa.

Vastausta ei koskaan tullut - tuli vain uskomattomia laskuja - myös tukipalveluista - jotka sitten lähetettiin perintätoimistoon.
Niitä nyt sitten punnerretaan - ja auta armias jos elän ja voimia on - niin oikeudessa niitä jatketaan.
Odotan sitä että minut sinne vedetään - toistaiseksi ei ole niin tapahtunut.

Nyt sain "uuden laskun" € 164,70. Ja jollei firma vastaa puheluun / mailiini vien sen viikon kuluttua Poliisille ja pyydän heiltä apua.

Minulla on muutakin tekemistä kuin pelehtiä heidän kanssa.

Niin - ja tulen vaatimaan heitä palauttamaan minulle sen rahan - lähemmäs € 200 tai mitä se nyt oli alkuperäisestä ohjelmasta jonka ostin joitakin vuosia sitten. Siitä ei ole ollut kuin harmia ja mielipahaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti