perjantai 14. marraskuuta 2008

Nenä juttuja

Nyt on jokin NENÄ juttu käynnissä - telkkarissa ym.
Rahaa kerätään.

Vinkki - keksi jokin todella eksoottinen kohde - tee siitä kyyneleet esiintuova tarina ja markkinoi uusi - jos ei NENÄ juttu - niin sitten vaikka SILMÄ juttu - ja taattua on että sinä - ja kaverisi - jotka tämän saatte aikaan ette hetkeen köyhyydessä elä, ja voitte matkustaa kohteeseenne niin usein että kyllästytte.

PS. Minulla soi nyt Vangelis ja olen "onnellinen" - ilman noita NENÄ juttuja.
http://en.wikipedia.org/wiki/Vangelis
Vaihtoehtoisesti sitten tuo Queen: http://en.wikipedia.org/wiki/Queen_(band)

En ole julkkis joten minua ei edellytetä osallistuvan uusimpiin jipoihin, kuten,,,, olkoon sanomatta.

Pieni lisäys edelliseen: Itse nostin nenääni tänään kun sain pari sähkö juttua asennetuksi. Olin tyytyväinen itseeni ja tekemiseeni.
Yksi kohde oli uudelle verannalle Infrapuna-lämmittimen asennus. Ja sille sähköt (jotka tein jo kesällä). Olin huomioinut "lisä jutut" ja nyt ne meni täysin nappiin!
Nautin olosta ulkona verannalla pitkään kunnes tuli tuuli ja - siten mentiin sisälle - lämpimään.
Siinä ihmettelin miten olen aikoinaan (yli 20 vuotta siiten) suunnitellut, ja laskenut käytön eri OK-talojen sähköille ja piirtänyt ne paperille - hyväksyttäväksi - saaden niille täyden hyväksynnän (viranomaisilta).

Nyt saan alistaa itseni Pelle-Pelottomaksi ja kehittää toimivan "talvi-oven" verannalle - joka pitää tuon hyytävän tuulen - ja lumet ulkona - ja että tuo IF lämmitin tuo nautintoa myös jatkossa.
Keväällä, ja kesäksi sitten siirretään varastoon, tuo "ovi".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti